Wednesday, February 3, 2010

DetiK BErmUla kisah Cinta Dua Insan..



assalamualaikum dn selamat sejahtera.. alhamdulillah umur kita masih panjang smpai ke saat ini untuk kita meneruskan hidup kita.. hidup yg x akan sepi dari segala mehnah dan tribunasi.. semoga kta semua terus tabah dalam berjuang kerna setiap org mempunyai perjuangan masing2..

kalamku pd hari ini berkisar pada tarikh 4 februari.. iaitu hari esok.. menjelang esok, genaplah tiga tahun hubungan ku dengan Nur Hanani.. gadis manis penuh sopan yg ku kenal tiga tahun dlu.. sudah banyak suka duka yg kami lalui sejak detik itu.. kata org, sedangkan lidah lagikan tergigit.. aku ingin memohon segala kemaafan kepada Nur Hanani kerana aku pasti telah byk melukakan hatinya sepanjang tiga tahun perhubungan kami.. terima kasih kerana slalu di sisi ku selama ini.. u r such a beautiful flower in a box.. and the box is my heart.. terima kasih kerana menyerikan hidup dan hati ini..

Namun, aku menulis di sini bukan untuk menjual atau menjaja cerita yg x seberapa ini.. aku hanya ingin dia tau aku masih tetap pada dia.. selalunya tarikh ini kami raikan bersama.. tp kali ini jarak menjadi tembok antara kami.. aku di sini.. bekerja di Klang dan dia pula di sungai petani.. praktikal sbgai guru.. tiada bungkusan hadiah yg ku kirimkan padanya.. tiada sekeping kad yg aku poskan padanya.. maafkan aku.. keterbatasan masa dan faktor tempat menidakkan segalanya.. aku masih baru di bumi klang ini.. masih byk masa ku perlukan untuk adapt di sini..

hanya nukilan di blog ini yg mampu aku utuskan untuk dia,, hanya coretan ini yg dpt ku kirimkan kapadanya... selamat ulang tahun buat kami... buat kali yg ketiga..

dariku di sini... ahmad zulkifli...

No comments:

Post a Comment